Rectoverso: Another Love Story

cover

Jadi ceritanya pingin baca bukunya Dewi Lestari, alhasil dikasih buku ini. Udah denger dikit kalo filmnya tentang cinta2an gitudeh, akhirnya tetep dibaca haha. Menurutku memang bahasanya Dee ini tinggi banget apa kemampuanku yang rendah ya :(( Ceritanya buanyak banget deskripsi yang bertele-tele tapi bagus, tapi bikin aku banyak nggak nyambungnya sih :[ Emang suka yang to the point aja hehe. Dari seluruh cerita pendeknya, ada beberapa yang emang bagus, tapi udah lupa judulnya apa ._. Recommended banget buat anak sastra indo #eh

Advertisements

Published by

Gema Barlian

A college student who trapped in medical school but wanna be a doctor. Interested in Photography and found another passion in Food. So why not both? Food Photography as a passion and Medical as a profession.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s